Trimass Datang Budak Comel
Randomly Laughing Because You Are Remembered Something Funny

15/12/2011

SAYA , BELOG BUDAK KECIK 2011

dicoret oleh alinsha
SYARAT SYARAT ABG. BEN
  1. Letakkan header BENASHAARI.COM
  2. Tajuk : SAYA , BELOG BUDAK KECIK 2011 dan linkkan ke entri abg. ben tau .
  3. Tulis latar belakang anda seperti , umur , sekolah , tujuan buat blog ..
  4. Jelaskan kenapa anda nak blog anda dikenali ramai ?
  5. Siap ? Tinggalkan entri di ruangan komen abg. ben jgak tau.
nama saya Adlin Shahida bt. Shahrul Akhyar. nama panggilan saya Leen. umur saya 13 tahun. nama sekolah tercinta SMK Agama Simpang Lima. tujuan saya buat blog sebenarnya adalah saje-2 dan kerana ibu saya yang mengesyorkannya, katanya dijadikan diari lha konon. haha. ape-2 je lha.

kenapa nak blog terkenal ? hmm, ta tau lha. saje suke suke. klau terkenal nnti ramai visit blog kott. macam blog abang ben lha.hihi

klau na join  tekan link kat atas tuhhh bawah banner abg ben ea

4 00 Pengomen Terhebat:

Anonymous said...

:))

Admin on 15 December 2011 at 21:15 said...

Ben tak tipulah,
Memang comel ! :)

unknown on 16 December 2011 at 00:37 said...

salam perkenalan ^^

nice and simple blog..

http://cerytara.blogspot.com/p/stuffs.html

http://cerytara.blogspot.com/2011/12/aku-sahabat-yang-jahat.html

Riben Nobella on 19 December 2011 at 01:51 said...

Baru boleh comment ;DD
NIce ;DD

Hyyeee :)

 

SI GADIS YANG BERBICARA :) Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting