Trimass Datang Budak Comel
Randomly Laughing Because You Are Remembered Something Funny

28/11/2012

nothing :D

dicoret oleh alinsha
kayy  i'm not adlin :) so intro . aku izzati bestie adlin . aku pnggil dia lyn like my clon twin , haha! adlin --> my heartbeat ♥ she so annoying with her stupid joke but tooo cute and sweet much much . mwehehe --'
cuti ni sedih plus boring cause takde dia . aku manyak gilaaa probs tahu . omey or another name dious  , she my besties too . she called me endek . heee mentang-mentang aku pendek -.- hampehhh tapi diaorng yang slalu buat aku tersenyum :) so bila diaorang takde aku tak kuat k tak kuat .. ehemm , aku tak tauu nak luahkan kat siapa . my sweety , hmm he is a boy . #Secret kay ? sedih bila dia cakap dia syg aku . sedih sngat lahh (!) aku percaya dia bukan tak percaya tapi aku rasa lain. bila dia ada untuk aku air mata senang sangat nak keluar *tunduk* . semua yang dia buat cuma boleh buat aku nangis . apa aku nak punn aku tak tau. 28.11 --> lyn suruh call dia cakap emergncy . aku gelabah cari phone nak call dia then bila call , dia ckp dia hang nan omey itu je . geram mangat duh .bila dengar suara omey nan adlin aku terus nangis ... aku penat nak tanggung semua ni penat . now bila dah nangis mana boleh stop . terharu bila dia cakap aku salah satu 1 daripada hal dia . *nangis lagi* aiseyhhh ,dia nak jadi adik angkat my lovely sis nazlina naim . weheee ...
tapi rasa mcm dia tak ikhlas ada untuk aku , dia sayang orang lain . dia cakap dia suka aku and its hurt me . menyakitkan sayang ! sangat sangat sakit  . kenapa bila aku nak lupakan kau , kau datang dekat aku ?
honestly aku tak nak kau jauh dari aku , aku taknak kau tinggal aku. aku tak sanggup . kawan aku kebahagiaan aku tapi kau ? selalu buat aku sedih . aku cuma happy bila kau ada sebelah aku jaga aku elok elok , dengar masalh aku , selalu tolong aku then buat joke bodoh mcm dulu . tapi skrg kau lain , lain sngat sayang . kau tak mcm dulu ... aku nak kita mcm duluuu.. nak sangat tapi aku tauu aku tak boleh nak buat mcm tu cause semua keputusan kat tangan kau.aku tak nak kau tipu aku , tipu perasaan kau . aku tak sanggup nak lepaskan kau. dari dulu smpai skrg and itulahh jawapan daripada semua soalan kau :) ILoveYouTillMyLastBreath #

* sayang , aku akan selalu untuk kau even kau tak de untuk aku sebab aku selalu sayang kau . kau selalu dalam hati aku my sweetie 

0 00 Pengomen Terhebat:

Hyyeee :)

 

SI GADIS YANG BERBICARA :) Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting