Trimass Datang Budak Comel
Randomly Laughing Because You Are Remembered Something Funny

27/12/2012

Nothing .

dicoret oleh alinsha
Wink wink ,
kay serious penat gilaaa jaga Baby . sebelum dapat job nie aku pergi holiday nan family and then menginap laa kat satu Hotel ni . Hotel tu ada waterpark hehe boring --' tapi yang buat aku suka sngat pergi situ cause ada satu abang ni hee mcm cina just hitam ckit je *HitamManis* mata dia sepet auwww comel nyaaa. Kay first nampk dia time pi main gelongsor air Best gilaaa woooo ! sampai Terbalik balik  hihi -_- Try sekali lastly naik banyak kali so abang kat situ punn dah kenal muka aku dan adik aku hee tetiba nmpak dia aku pun gatal pi la senyum dia senyum balik perghhh melting siottt haha LOL rupanyaaaa time tu dia ganti kawan dia pulak jaga gelongsor tu , yeah berbunga hati bangga gila dapat usha bnyak kali .Bila dah nak tutup tempat tu aku main lagi then dia mnta numb Heee serious bangga ♥ tapi aku tak bagi just gelak je . And hari last aku kat situ terjumpa dia kiteorng main mata Heheewww . Time tu aku jumpa dia aku bagilaaa . malam tu dia text dia kata tergoda tengok aku senyum and dia cakap  muka aku macam muka Ex dia . hihi :* nama dia ? Hm hm Secret kay ? * Capital A. Rinduuuu nya kat dia . Dia busy so malam je boleh text kecuali kalau dia cuti . Dia take care gila kat aku , Baik caring . kay Stop puji tapi sometime menyampah jugak -,- Hm I Love You abang hitam :)
# michuuu michuu !

0 00 Pengomen Terhebat:

Hyyeee :)

 

SI GADIS YANG BERBICARA :) Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting